Összes oldalmegjelenítés

2014. január 25., szombat

38.Rész ~Meglepő dolgok

Sziasztok. :)
Bár megint nem lett meg a 2 komi, de meghoztam az új részt, mivel hétvége van, esik a hó, bent ülök a szobámba egy jó meleg teával stb... :) ♥
Ezért itt van. :) Remélem tetszeni fog. :) 
2 komi, és 2 pipa után jön csak a következő, és most betartom a szavam!! ♥ 
Köszönöm a 3 feliratkozót! ♥♥
*Gitta.



-Kérlek, ne kínozz. Mond már Kincsem!-nevettem.
-Na szóval.. Azt álmodtam, hogy....
.......................
-...hogy született egy kisfiúnk.-mondta Em mosolyogva, mire én is elmosolyodtam.
-Na tovább.. Ez eddig nagyon jó álom.-bíztattam, mert abbahagyta a mesélést.
-Szóval ugyanúgy nézett ki, mint te. Olyan szép szeme volt.-mosolygott álmélkodva.
-Ooo..-mosolyogtam én is, mikor elképzeltem.
-Mi van?-kérdezte Em.
-Ez egy nagyon szép álom, Emma.-mondtam nagyokat pislogva.
-Örülnél, ha igaz lenne?-nézett rám kiskutya szemekkel, majd adott egy puszit a homlokomra.
-Igen.-mosolyogtam az arcát a tenyerembe véve, mire Em furán nézett rám. -Mi van?
-Áhh... Semmi.-nevetett Emma.
-Naa.. -kérleltem.
-Ma nem megyünk sehová!-jelentette ki elterelve az álmáról a szót.
-Oké!-mosolyogtam huncutan.
-Mindjárt jövök. Csinálok valami kaját. Kettőnknek!-kacsintott Em.
-Rendben, de finom legyen!-kacsintottam rá vissza.
Emma pár perc múlva már jött is egy tálcával a kezében. A tálcán pirítós volt meg egy tábla csoki.
-Ez aztán az igazi királyi reggeli!-dicsértem meg.
-A csoki az enyém!-monta ki, majd el is kapta előlem a csokit.
-Nem is kapok belőle?-néztem rá kiskutya szemekkel.
-NEM!-nevetett fel és eldugta a háta mögött.
-Hát oké, akkor jó étvágyat.-mosolyogtam, és beleharaptam a reggelimbe.
Megettem a piritósom, és közben néztünk valami adást a tv-ben. Viszont semmi érdekes nem ment, ezt Emma felé fordultam, és őt néztem. Emma csak ennyit mondott.
-Tessék. Hagytam neked!-nyújtotta át a csokija felét, mire rámosolyogtam.
-Köszönöm Kicsim.-köszöntem meg, majd jött a 'szeretlek-én is' rész. 
-Észrevettél valamit?-kérdezte Emma kis idő után.
-Mire gondolsz?-gondolkodtam.
-Hát arra, hogy már régen nem veszekedtünk.-mosolygott büszkén.
-És én ennek nagyon örülök!-csókoltam meg.
Folytattuk a TV nézést, amikor hirtelen nagyon megijedtünk, mert elment az áram.
-Oh.. Pont most?-csapott az ölébe Emma.
-Hát látod.-nevettem.
-Még jó, hogy nincs sötét.-sóhajtott nagyot.
-Igen.. Mert mind a ketten félünk.-egészítettem ki mosolyogva.
-Csináljunk valamit!-ötletezett Em.
-Mit?-nevettem, mert elkezdett törökülésben ugrálni.
-Nem tudom, unatkozok.. Mondjuk.. Kimehetnénk az udvarra.-nevetett.
-Menjünk, ha szeretnél.-indultunk az ajtó felé.
Mikor kimentünk még jobban meglepődtünk, mint mikor csak az áram ment el. Ugyanis valaki ott állt a kapuban. És az a valaki nem más volt, ,mint az Emma anyukája. Már nagyon régen beszélgettem vele, ahogy Emma is, ezért kicsit furcsálltuk, hogy csak így beállított.
-Hello. Mi újság? Mi szél hozott erre?-próbáltam kedvesen megszólítani.
-Csak kíváncsi vagyok, hogy hogy vagytok.-mosolygott kedvesen ránk.
-Mi megvagyunk.-szólt hozzá Emma.-Csak épp elment az áram, aztán kijöttünk kicsit. Veled mi újság? Hogy vagy?-kérdezősködött Em is.
Kint beszélgettünk még Emma anyukájával, de nem túl sokáig, mert elment a hotelba, ahol megszállt erre a pár napra. Nem sokkal később be is mentünk, amikor visszajött az áram.
-Most már szerintem csinálhatnánk valamit, amihez áram is kell.-mosolyogtam rájuk.
-Micsodát?-mosolygott.
-Hááát.-mosolyogtam huncutan.
-Szóóóval?-húzta fel a szemöldökét.
-Mit szeretnél?-kérdeztem, választási lehetőséget megadva neki.
-Mindig azt kell csinálni, amit én akarok.. Ez így nem ér!-hisztizett egy sort tettetve.
-Akkor csináljuk azt, amit én akarok.-mosolyogtam rá huncutabban, mint szoktam.
-És mit?-nézett rám Em nagy szemekkel.
-Szerinted?-közeledtem felé, de ő még mindig kérdőn nézett rám. -Na jó, csak viccelni próbáltam. -nevettem fel.
-Nem vagy vicces.-mondta, majd kinyújtotta a nyelvét.
-Megharapjam?-hajoltam felé.
-Mindig ezt mondod.-nevetett.
-Van ilyen.-mosolyogtam, majd gyengéden megcsókoltam.
Emma elkezdett játszani a hajammal. Nagyon sokszor teszi ezt, ezért megkérdeztem tőle, szereti-e csinálni.
-Öhm.. igen.-mosolyog.
-Oké.-mosolyogtam rá vissza.
-Téged zavar?-nézett kérdően.
-Dehogyis, szeretem, ha ezt csinálod. -puszilt meg.
-Ölelj meg!-kérte,mire ezt válaszoltam.
-Számodra parancs!-majd magamhoz húztam.
-Énekelj nekem!-jutott hirtelen Emma eszébe, hogy énekes vagyok.
-Mit énekeljek?-nem akaratoskodtam.
-Bármit!-mosolygott, majd ráhajtotta a fejét a vállamra, majd várta, hogy kezdjem el.
Kicsit pörgősebb dalt választottam, Taylor Swift-től a You belong with me-t. Szerintem tetszett neki. (http://www.youtube.com/watch?v=GX9EMAqMPbI)
...................

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia ,nem szeretnél meglepni minket egy új résszel?
Imádom a blogod ! Egyik kedvencem!!

Megjegyzés küldése