Összes oldalmegjelenítés

2014. január 2., csütörtök

35. Rész ~Őrültek háza

Sziasztok! :)
Először is Nagyon Boldog Új Évet kívánok minden kedves olvasómnak. :))
Bár nem lettek meg sem a pipák, sem a komik, de 2014 alkalmából hoztam nektek egy új részt. :)
A következő részt 2 komi, és 3 pipa után hozom! :) KOMOLYAN! ;) ♥
Kérlek titeket, iratkozzatok fel jó sokat. :)
Jó olvasgatást. :*
*Gitta.




-Zayn hol van? Miért fekszel mellettem? És egyáltalán hogy kerülsz ide?-tett fel ezer egy kérdést Harrynek korán reggel.
-Hát az úgy volt..-kezdte Harry, de ásítása miatt abba kellett hagynia.
................
-Harry! Mondjad már!-türelmetlenkedett Emma.
-Idejöttünk mindannyian, mert féltettünk titeket és csak itt volt hely melletted, hogy aludhassak.-ismertette a helyzetet Harry.
-És Zaynt kitúrtad mellőlem?-kerekedett el Emma szeme.
-Nem, ő már lent volt a konyhában, mikor megkérdeztünk.-mondta álmosan.
-ÉsZayn tud róla, hogy itt vagy? Mellettem???-nézett rá kérdően.
-Nem hiszem.-mosolygott tipikus Hazzás mosollyal.
-Z...-kiabált volna Em, de Harry befogta a száját.-Most miért fogtad be a szám?-nézett Em rá felháborodva.

-Csókolj meg!-kérte Harry könyörögve.
-Mi van?-nézett Em rá a pofozás szélén állva.-Harold, ezt nem hiszem el! Ezt már megbeszéltük! A következő pillanatban benyitottam a szobába. Emma pont keelt ki az ágyból Harry pedig csillogó szemekkel nézte gyönyörű testét.
-Itt meg mi folyik?-néztem Emmára, majd Harryre.-Harry! Te meg mit keresel az ágyban?-szaladt fel a szemöldököm.
-Semmi sincs itt!-erősködött Em.
-Tényleg semmi, csal feljöttem aludni.. Ő meg felkeltett.-nézett szúrós szemekkel Emmára Hazza.
-Te küldted fel Harryt?-nézett rám Emma kérdőan.
-Igen, de nem gondoltam, hogy alszik.-nevettem és megütöttem Harry vállát.
-Nagyon megijedtem, mikor megláttam.-nevetett fel Emma is.
-Bocsi kisbaba.-mondta kacagva Harry.
-Azt hittem, hogy Zayn vagy.-mondta félénken Em.
-És mit csináltál vele?-kerekedett el a szemem.
-Hála' Istennek semmit.-mosolygott.
-Akkor jó.-mosolyogtam, majd átöleltem. Úgy döntöttem, inkább befekszem mellé az ágyba, így odabújtam mellé. - Na?
-Ez az ágy két személyes.-célzott Harrynek Emma kijelentése, de ő nem értette. -Harold! Ez neked szólt! -nevetett Em.
-Bocsánat. Azt hittem hirtelen, hogy mozi.-nevetett huncutan.
A következő pillanatban a srácok nyitottak be az ajtón és ők is odajöttek ágyhoz hozzánk.
-Na mi van itt?-kérdezte kíváncsian Niall.
-Nem hagynak minket békén.-nézett rám Emma mosolyogva.
-Akkor én is jövök!-mondta Niall, és beugrott az ágyba mellénk ő is.
-Zaaayn!-kiáltott Emma visítva.-Csinálj valamit! -nevetett.
-Mit?-nevettem fel értetlenül.
-Anyuuuu!-kiabálta Emma fülébe ezt a szót, miközben a nyakát ölelgette.
-Mi van már?-nevetett. -Megőrültetek?-kacagott tovább. -Rosszabbak vagytok, mint a gyerekek.
-Na, most miért?-néztem rá, megöleltem, majd jó alaposan megcsikiztem, amitől felsikított.
-Kettesben akartam lenni veled.-mondta Em, miután abba hagytam a csikizést.
-Igen?-mosolyogtam rá huncutan.
-Igen..-mosolygott Em is.
-Miért?-kérdeztem, majd láttam, hogy belepirul a beszélgetésbe.
-Naaa, miről beszélgettek?-jött oda hozzánk Harry.
-Semmiről. -köhintett egyet Emma. -Miért?
-Semmi, csak kérdeztem. Aludhatunk itt mindannyian veletek?-kérdezte meg Harry a többiek nevében is.
-Komolyan?-nézett rá Em nagy szemekkel.
-Miért? Zavarnánk?-nézett ránk Hazza felváltva, huncutan és kérdőn.
-Talán. -válaszoltam neki, majd rákacsintottam Emmára és vállba vertem Harryt.
-Szeretlek Zayn.-mondta halkan Em.
-Én is szeretlek, Emma!-én viszont kiabáltam, hogy mindenki jól hallja.
-Idióta.-puszilt nyakon Em.
Elhülyültünk egész nap a srácokkal, megnéztünk pár filmet, ettünk, ittunk majd lefeküdtünk aludni. Reggel előbb keltem fel mindenkinél, de nem mentem ki a szobából, csak felültem az ágyban. Emma nem sokkal később felébredt, majd így köszöntöttem.
-Jó reggelt álom manó!
-Harry..-mondta Em, mire én furcsán néztem.
-Mit szeretnél?-kérdeztem meg.
-Aludniii.-nyöszörgött egy sort a ágyban.
-Okééé.-nevetttem fel.
-Azt hittem, hogy Harry vagy.. -mondta Em, miután kinyitotta a szemét és rám nézett.
-Naaa. -nevettem.
-De tényleg!-mentegetőzött álmosan.
-Oké.-mosolyogtam még mindig.
-Zayn, haragszol?-nézett rám megbántan.
-Dehogyis, miért?-mosolyogtam rá kedvesen.
-Azt hittem..-hagyta ennyiben.
-Nem.-mosolyogtam.
-Szeretlek, kis majom!-mondta, majd dobott egy csókot.
-Én is.-mosolyogtam.
-Niall-ék még alszanak?-kérdezte felém fordulva.
-Igen.-válaszoltam.
-Este mikor mentek át a fiúk a helyükre?-nézett rám Em.
-Ez nagyon jó kérdés.-mosolyogtam rá, és az ajtót néztem.
Nagy nehezen kikászálódott Emma az ágyból, majd mikor már kint is volt, úgy döntöttünk, hogy felkeltjük a srácokat. Bementünk a szobájukba, majd elkezdtünk ugrálni az ágyukon, hogy biztos felkeljenek.
-Na mi a szar van?-kérdezte Niall elsőként.
-Keljetek fel! Hasatokra süt a nap!-mondta Emma, majd oda feküdt Niall mellé, aki rögtön átkarolta, mint egy védelmező kis mackó.
-Süüt? Mégis hol süt? Le van húzva a redőny EmiBaba!-nevetett Nialler.
Emma átment Harry szobájába, hogy őt is felkeltse. Mikor beért megcsikizte, majd véletlenül ráesett. Csodálatos szerencse Hazza számára.
-Máskor is kelthetnél így.-mosolygott Harry huncutan.
-Milyen szép zöld szemed van.-mosolygott Emma.
-Köszönöm. Te pedig csodás vagy, mint mindig.-mondta Harry, majd megpróbálta megcsókolni Emmát. Sikerült is neki, de Emma észbe kapott, és leszállt róla.
-Miért jó ez neked? Bejöttem, hogy felkeltselek, te meg egyből letámadsz...

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon jóóó *-*
:3
Imádoooom <3 :3

Névtelen írta...

Még egy pipa, kérlek titeket!! :D
Imádooom. ♥♥

Megjegyzés küldése