Összes oldalmegjelenítés

2014. január 11., szombat

36.Rész ~Kissebb felháborodás

Sziasztok! :)
Bár nem lett meg a 3 pipa, de azért hoztam nektek a friss részt. :) A 2 kommentelőnek köszönöm, hogy ilyen kitartóak! ♥
A következő részt 2 pipa, és 2 komi után hozom! :) Remélem minnél hamarabb meg lesz. :)
Jó olvasgatást! :) Puszi. :):*
*Gitta.



-Milyen szép zöld szemed van.-mosolygott Emma.
-Köszönöm. Te pedig csodás vagy, mint mindig.-mondta Harry, majd megpróbálta megcsókolni Emmát. Sikerült is neki, de Emma észbe kapott, és leszállt róla.
-Miért jó ez neked? Bejöttem, hogy felkeltselek, te meg egyből letámadsz...
.............
Harry egyből bocsánatot kért, én viszont csak mérgesen löktem felé a pillantásaimat.
-Bocsánat, de te is tudod jól, hogy nem bírok a csábítástól.-nézett kiskutya szemekkel.
-Nyugi..-néztem rá.-Nem mondom el Zaynnek, mert lehet, hogy kapcsolatunknak végleg!
-Tényleg bocsánat!-kért újból, és újból bocsánatot.
-Jó, oké, megbocsájtok, de még egy ilyen és a barátságunknak vége!!-keményítettem be, majd megfordultam és kimentem.
Mivel Emma még álmos volt, visszafeküdt Harry mellé, és tovább aludt. Mikor beléptem az ajtón és nagyon ledöbbentem. Lehet, hogy az én hibám volt, mert nem kopogtam, de mégis csak MI jöttünk kikapcsolódni. barátnőm ismét egymás közelében vannak. Szó szerint!
Mi jöttünk Párizsba, azért, hogy kettesben lehessünk. Erre mit látok? A legjobb haverom, és a
-Ez megint mi?-néztem rájuk tágra nyílt szemekkel.
Emma nem ébredt fel a bejövetelemre, de Harry felnézett rám.
-Hazza, beszélhetnénk?-mutattam az ajtóra.
-Persze.-mondta, és már követett is. Egyből a nappaliba mentem.
-Miért csinálod ezt?-vontam kérdőre, mikor már halló távolságon kívül volt a szoba, ahol Emma volt.
-Mit?-értetlenkedett Harry.
-Akárhányszor Emmát keresem, mindig a te közeledben van. Tudod, rosszul esik...-vallottam be neki őszintén.
-Ő jött be felkelteni... Én kijöttem reggelit csinálni, majd mire visszaértem addigra már elaludt..-mondta Hazza.
-Oké, értelek... De akkor is!-néztem rá.
-Most mit csináljak?? Nem tilthatod el tőlem, Zayn!-kiabálta le a fejem.
-Nem is az a szándékom!-emeltem fel én is a hangom, mikor lett egy nézőnk. Aki nem más volt, mint Emma, akin veszekedtünk. Ismét.
-Jó reggelt!-köszöntött kedvesen, ezért gondolom nem hallotta az iménti kis vitánkat.
-Neked is kicsim.-bújt oda hozzám, én pedig nyomtam egy puszit a fejére.
Láttam Emmán, hogy furán nézett Harryre, majd a következő pillanatban még szorosabban ölelt, húzott magához.
-Most mi van?-kérdezte mindkettőnket Harry.
-Miről beszélgettetek?-nézett bele a barna szemeimbe. 
-Semmiről, amiről tudnod kellene!-mosolyogtam rá.
-Hát jó.. -mondta, majd megcsókolt.
Láttam a szemem csücskéből, hogy a csókunk alatt Harold elfordult tőlünk. Ezt Emma is észrevette, ezért oda ment hozzá, és megölelte, mire Harry jó szorosan magához húzta.
-Nyugi!-súgta volna halkan Emma a srác fülébe, de én meghallottam.
-Oké!-súgta vissza Harry Emnek, aztán elhúzódott tőle.
-Mit csinálunk ma?-váltottam gyorsan témát, nehogy látszódjon rajtam, hogy kezdek ismét féltékeny lenni.
-Harry azt mondta nekem, hogy elvisz ma moziba..-ismertette Em a kettőjük tervét, mire kicsit mérges pillantást lőttem Hazzára.
-És mész?-néztem vissza Emre.
-Nem..-mondta, mire felcsillant a szemem.
-Biztos? Mehetsz rám!-mondtam, hogy ne érezze azt, hogy azt kell csinálni, amit én mondok neki.
-Akkor megyeeek!-mondta, és megint Harold nyakában láttam.
-Jó szórakozást!-kívántam nekik, majd Hazza fülébe súgtam valamit.
-Vigyázz rá!-kacsintottam Emra, majd lepacsiztam Harryvel és már  indultak is.
A moziban Emma és Harry horrort néztek. Tudom jól, hogy Emma fél a horror filmtől.. Ezt Harry is nagyon jól tudja, mégis olyan filmre vitte. Remélem ebből nem lesz semmi!
-Félek!-mondta Em a film közben.
Harry nem is gondolkodott, csak megfogta Emma kezét, hogy éreztesse vele, ő ott van, nem kell semmitől sem félni, ez csak egy film. Emmának egy kis idő után, hogy ezt nem csinálhatják.
-Ezt nem kellene..-mondta, majd elhúzta a kezét.
Nem sokkal később vége is lett a mozinak,majd egyből hazajöttek. Örülök neki, hogy jól érezték magukat.
-Mit néztetek?-kíváncsiskodtam.
-Horrort.-ezt Emma mondta.
-Féltél?-néztem rá összehúzott szemmel, mint aki sejt valamit.
-Egy picit. -nevetett. Jó, hogy nem pirult el.
-És Hazza mit csinált?-folytattam a kérdezősködést.
-Mondta, hogy ne féljek.-most ő nézett rám furán.
-És még valami?--néztem rá olyan 'tudom mi történt' fejjel.
-Megfogta a kezem...-hajtotta le a fejét.
-Oké. Köszi, hogy bevallottad.-mosolyogtam rá aranyosan, és összekulcsoltam a kezünket.
-Még valamit el kell moHarryre nézett.-Bocsi Harry, de nem tudom magamban tartani!
ndanom.. -kezdte Emma, majd
-Biztos vagy benne?-kérdezte Harry Emmától.
-Nem tudom mit tegyek..-vonta meg Em a vállát.
-Akkor mond..-egyezett bele Harry is, majd Em majdnem elkezdte, de valami közbeszólt a fejében.
...............

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése